26 czerwca 2014

Vienna

Cześć!
Dzisiejszy post jest o pięknym mieście, jakim jest Wiedeń. Byłam tam na szkolnej wycieczce na początku maja. Nocowaliśmy w Szczyrku, więc droga była długa i bardzo męcząca. Z hotelu wyjeżdżaliśmy już ok. 3-4 rano. Wiedeń charakteryzuje się dużą ilością kawiarni oraz terenów zielonych - parków, itp. Jest tam też sporo fajnych sklepów i... kilka Starbucksów :) Jadąc tam, wzięłyśmy sobie z jedną z koleżanek na cel odwiedzenie tej kawiarni. Frappucino i gorąca czekolada - polecam! Również zabytki są bardzo ładne. Mam nadzieję, że uda mi się tam jeszcze wrócić, bo bardzo mi się Wiedeń spodobał. Jeżeli planujecie kiedyś jechać do tego miasta, to jak najbardziej polecam.
A wy macie jakieś wyjątkowe miejsca, w których byliście i chętnie byście wrócili/wracacie?









+dzisiaj w szkole mieliśmy bieg 'Biegam, bo lubię' 

5 komentarzy:

  1. Wow, zazdroszczę, też chciałabym pojechać do Wiednia ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię wracać do Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno świetnie się tam bawiłaś :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie tam jest :)

    Obserwujemy? Daj mi znać :*
    http://juleque.blogspot.com/2014/07/033-marbled-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  5. przyjemnie sie ogląda takie zdjecia;)

    become-ffit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.:)
Odwiedzam każdy blog , do którego jest adres w komentarzu.!:)